اهمیت میز اداری در رشد و پیشرفت کسب‌و‌کارها

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

فرقی ندارد که شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و یا کسب‌و‌کار جدیدی را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید. عدم وجود یک دکوراسیون داخلی کارآمد و تجهیزات اداری مانند میز اداری مناسب می‌تواند شما را میان کسب‌و‌کارهای مدرن و قدرتمند امروزی ضعیف و سنتی نشان دهد.

 خرید میز اداری | سازینه چوب

این نکات کوچک، اما مهم همیشه در نظر بعضی از بنیانگذاران کسب و کارها بی اهمیت بوده‌اند تنها آنهایی دیده شده‌اند که به جزئیات توجه کرده‌اند. آیا به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید؟ ابتدا مکث کنید و فکر کنید، خودتان را برند کنید! هزینه کنید تا بتوانید در ذهن کارمندان و مشتریان خود زیبا و قدرتمند بدرخشید.

فرقی ندارد که شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و یا کسب‌و‌کار جدیدی را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید. عدم وجود یک دکوراسیون داخلی کارآمد و تجهیزات اداری مانند میز اداری مناسب می‌تواند شما را میان کسب‌و‌کارهای مدرن و قدرتمند امروزی ضعیف و سنتی نشان دهد.

 خرید میز اداری | سازینه چوب

این نکات کوچک، اما مهم همیشه در نظر بعضی از بنیانگذاران کسب و کارها بی اهمیت بوده‌اند تنها آنهایی دیده شده‌اند که به جزئیات توجه کرده‌اند. آیا به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید؟ ابتدا مکث کنید و فکر کنید، خودتان را برند کنید! هزینه کنید تا بتوانید در ذهن کارمندان و مشتریان خود زیبا و قدرتمند بدرخشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بکارگیری ماشین‌آلات در صنعت چوب و وجود کارگاه‌های تولیدی، محصولات متنوعی مانند میزهای اداری برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند که در ادامه با برخی از این محصولات آشنا خواهید شد:

آشنایی با انواع میزهای اداری مدرن

میز پایه فلزی اداری

یکی از پرکاربردترین میزهای اداری، میز پایه فلزی است؛ که در بیشتر محیط‌های اداری، فروشگاهی و یا در خانه‌ها به عنوان میز تحریر یا میز مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. رویه این میز پایه فلزی از جنس ام‌دی‌اف درجه یک است که دورتا دور رویه‌ی ام‌دی‌اف میز، نوار لبه پی‌وی‌سی PVC)) دو میلی‌متری چسبانده شده و پایه‌های آهنی آن با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای ضد ریزش پوشش یافته است. در میزهای پایه فلزی امکان تغییر رنگ پایه‌ها و صفحه میز وجود دارد و می‌توان آنها را به ابعاد دلخواه مشتری تولید کرد.

خرید میز اداری | سازینه چوب

میز کنفرانس

میز کنفرانس یک میز نسبتا بزرگ است که برای نشستن حداقل ۶ نفر مناسب می‌باشد. میز اداری کنفرانس مناسب اتاق کنفرانس، اتاق جلسات و اتاق مدیریتِ هر نوع کسب‌و‌کاری است. این میز دارای صفحه‌ای از جنس ام‌دی‌اف و بدنه‌ای فلزی، یک میز با‌دوام و مقاوم بوده و بر خلاف ظاهر آن بسیار سبک و دارای قابلیت حمل و نقل آسان است.

مزیت ویژه این میز اداری کنفرانس قابلیت سفارشی‌سازی آن است. یعنی‌شما می توانید رنگ، ابعاد و حتی طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

میز ام دی اف

میز ام دی اف یکی از تجهیزات همیشگی محیط‌های کسب‌و‌کار است که استفاده از آنها در میان کارمندان بسیار رایج است. طراحی کاملاً ارگونومیک این دسته از میزهای اداری باعث می‌شود حالت ستون فقرات و کمر کارمندان در هنگام نشستن به خوبی حفظ شود و مانع از خستگی کارمند گردد.

تریبون و میز سخنرانی

این سازه معمولا در تمام سالن‌های سخنرانی یا همایش وجود دارد که از آن برای گذاشتن میکروفون، لوازم سخنران و یا نوشیدنی استفاده می‌شود. این سازه اغلب از موادی مانند چوب یا فلز ساخته می‌شود و دارای ارتفاع و اندازه‌های متنوعی است.

خرید میز اداری | سازینه چوب

میز پذیرش اداری

همان‌طور که از نام این میز پیداست؛ میز پذیرش اداری نخستین جایی است که مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان هنگام ورود به محیط کسب‌وکاری با آن مواجه می‌شوند. صاحبان کسب‌و‌کارها باید در انتخاب میز پذیرش با دقت بیشتری عمل کنند، زیرا این میز ایستگاه اول ورود و معرفی یک شرکت است.

میز اداری شیشه‌ای مدرن

میز اداری شیشه‌ای مدرن نوع دیگری از میزهای اداری است که با طراحی بی‌نظیر در چوب فروش ساخته و در بازار عرضه می‌شود. میز اداری شیشه‌ای ترکیبی از شیشه و چوب است که در عین زیبایی، فوق‌العاده محکم و کاربردی بوده و برای بخش‌های مختلف یک محیط اداری مناسب است.

در ساخت میز اداری شیشه‌ای می‌توان از صفحه‌ چوبی و پایه‌های شیشه‌ای و برعکس و یا تمام شیشه‌ استفاده کرد که در هر سه مدل، طراحی منحصربه‌فردی را نتیجه می‌دهد.

کانتر نمایشگاهی

کانتر نمایشگاهی بیشتر برای نمایش کالاها، آثار هنری یا محصولات دیگر در نمایشگاه‌های مختلف مانند: همایش‌ها یا سمینارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کانترها عموماً از چوب یا فلز ساخته شده‌اند و با طراحی مناسب برای جلب توجه و نمایش بهتر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید میز اداری | سازینه چوب

میز اداری گروهی

میز اداری گروهی نوعی میز است که برای استفاده در محیط‌های کاری گروهی و تیمی طراحی شده است. این نوع میزها بزرگ‌تر از استاندارد هستند و براساس تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند طراحی و ساخته می‌شوند. این نوع میزها برای بهبود همکاری و تعامل در محیط کاری گروهی بسیار مناسب هستند.

میز اداری ایستاده

میز اداری ایستاده یک نوع میز است که به کاربر این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به صورت ایستاده کار کنند. استفاده از میز اداری ایستاده می‌تواند باعث افزایش انرژی و کاهش مشکلات ناشی از نشستن‌های طولانی شود. این میزها معمولاً ارتفاع قابل تنظیم دارند. این نوع میزها با قابلیت الیت در چوب فروش تولید می‌شود.

میز کار و استیشن

میز کار و استیشن، یک قطعه از دکوراسیون داخلی اداری است که برای استفاده در محیط کار و اداری طراحی شده است. این نوع میزها عموماً دارای یک سطح بزرگ، مناسب برای قرار دادن کامپیوتر، لپ‌تاپ، مانیتور و سایر وسایل کاری مورد نیاز است. میز کار و استیشن‌ها معمولاً با توجه به نیازهای کاربر، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

خرید میز اداری | سازینه چوب

تا اینجا با انواع میزهای اداری آشنا شدید؛ مـیز اداری به تنهایی نمی‌تواند کسب‌و‌کار شما را بهبود و رونق بخشد. برای بالابردن کیفیت و بهبود عملکرد باید خوب نشست! به غیر از مـیز اداری، تجهیزات دیگری در دکوراسیون اداری وجود دارند که می‌توانند کسب‌و کار شما را در ذهن کارکنان یا مشتریان زیبا و پرقدرت نشان دهند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مبل یا صندلی مناسب میز اداری

برای مـیز اداری، نیاز به یک صندلی اداری مناسب است. صندلی اداری باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. همچنین، صندلی باید دارای پشتی استاندارد باشد تا بتواند به خوبی پشت و ناحیه‌ی کمر را پشتیبانی کند. در چوب فروش می‌توانید چنین صندلی‌هایی را به قیمت مناسب تهیه کنید.

از مبل اداری، برای فراهم آوردن محیطی مدرن و بروز در فضاهای کاری به خصوص اتاق مدیریت، استفاده می‌شود.

ست کنار میز اداری

این ست‌ها معمولاً در نزدیکی میز کار یا روی آن قرار می‌گیرند تا از فضای محدود اداری استفاده بهینه‌ شود و کارکرد کارمندان را بهبود بخشد. ست کنار میز اداری به کارمندان کمک می‌کند تا به راحتی به ابزارها و لوازم مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و فضای کاری خود را سازماندهی کنند.

خرید میز اداری | سازینه چوب

کتابخانه و فایلینگ

کتابخانه و فایلینگ دو عنصر اساسی در سازماندهی و نگهداری اسناد و مدارک در محیط اداری هستند. کتابخانه و فایلینگ معمولا از ام‌دی‌اف و پایه‌های فلزی ساخته می‌شوند.

کتابخانه و فایلینگ، ابزاری مناسب برای بایگانی اسناد، مدارک و قرار دادن زونکن‌ها و پوشه‌ها می‌باشند. کتابخانه و فایل ام‌دی‌اف به عنوان یک کالای اساسی در دکوراسیون داخلی کسب‌وکارها جایگاه ویژه‌ای دارند.

کلام پایانی

در حال حاضر، برای کسب‌و‌کارهایی که مستقیماً با مشتریان در ارتباط هستند، توجه به دکوراسیون داخلی از سوی مدیران بسیار مهم است. حفظ توجه مشتریان و خلق یک محیط کاری جذاب، از دغدغه‌های مدیران است تا بتوانند مجموعه خود را به سودآوری برسانند. باید به خاطر داشت که بدون داشتن یک دکوراسیون جذاب و به‌یادماندنی، به دست آوردن این هدف برای شما دشوار خواهد بود.

خرید میز اداری

چنانچه قصد خرید میز اداری برای محل کار یا اتاق کار خود را دارید، چوب فروش به عنوان یک تولید‌کننده مستقل در دکوراسیون داخلی اداری با بیش از دو دهه تجربه و پایبندی به سه اصل: پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی چوب در ایران تبدیل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.